چرا برای کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده کنیم؟ + معرفی سرویس مدیریت پیج اینستاگرام

در این مطلب لیستی از دلایلی را که چرا باید در سال ۱۴۰۱ اینستاگرام داشته باشید را بررسی می کنیم و اگر هنوز صفحه تجاری اینستاگرام ندارید توصیه می کنیم در اولین فرصت یک پیج اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنید. برای ایجاد و مدیریت پیج اینستاگرام خود از صفر تا صد، می توانید از پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ آریو استفاده کنید.

با توجه به اینکه بیش از ۲۵ میلیون حساب تجاری اینستاگرام فعال است و بیش از ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری تبلیغاتی در اینستاگرام در سال گذشته صورت گرفت، جای تعجب نیست که برندها به سرمایه گذاری در این کانال مشغول هستند.
با این حال، مابقی افراد از این مورد کناره گیری کرده ­اند و یکی از دلایل اصلی آنها این است که معتقدند چیزی برای پست کردن نداشته و نیازی به اینستاگرام برای کسب و کار ندارند.
این طرز فکر قطعا اشتباه است!

چه شما یک شرکت مد روز B2C یا یک شرکت B2B قدیمی باشید، باز هم اینستاگرام برای شما مفید است.
اصلا دچار این طرز فکر اشتباه نشوید که کسب و کار شما هیچ مورد بصری جذابی برای پست کردن ندارد.
با مقداری برنامه ریزی خلاقانه و استراتژیک، متوجه خواهید شد موارد خیلی زیادی هستند که می­توانید در اینستاگرام پست کنید.

اینستاگرام به ویژه برای افزایش فروش کسب و کار آنلاین در رسانه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد.
همچنین در نظر داشته باشید که اینستاگرام فقط برای ارسال تصاویر و ویدیوهای سرگرم کننده نیست و این فضا بهترین راه برای بازاریابی برند شما در عصر دیجیتال است.

فروش محصولات و کسب و کار خود را حفظ کنید و کسب و کار خود را از یک کسب و کار کوچک به یک کسب و کار موفق و پر فروش تبدیل کنید.
با تولید محتوا و مدیریت صحیح حساب کاربری در اینستاگرام کسب و کار شما از مزایای بسیاری از جمله رشد کسب و کار، افزایش فروش و موارد دیگر بهره خواهد برد.

فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

چرا کسب و کارها باید در اینستاگرام فعال باشند؟

همه دنیا در اینستاگرام کسب و کار خود را رشد می دهند، چرا شما از این فضای پر رقابت عقب بمانید؟

  • فروشگاه اینستاگرام عملکرد فروشگاهی دارد که به برند شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشد.
  • شما باید تجزیه و تحلیل رقبا تجزیه و تحلیل رقبا را بدانید که آنها دقیقا در اینستاگرام چه می کنند، در حال حاضر هر مشتری انتظار دارد یک فروشگاه، در اینستاگرام نیز باشد.
  • مشتریان بیشتری جذب می کنید و پایگاه مصرف کننده خود را در اینستاگرام رشد می دهید.
  • رشد نام تجاری پست های اینستاگرام باعث فروش بیشتر می شود و به رشد برند شما کمک می کند.
  • شما می توانید به صورت آنلاین شهرت خوبی بسازید.
  • کار با اینفلوئنسرها در اینستاگرام به افزایش فروش برند شما کمک می کند.
  • اینستاگرام در حال حاضر اولین مکان برای محبوب و معروف شدن است.

اگر هنوز در استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار خود مردد هستید، ما دلایلی را فهرست کرده ایم که چرا برند شما باید در اینستاگرام باشد.

۱ مشتریان انتظار دارند

مشتریان در اینستاگرام به دنبال شما خواهند گشت.
شاید دقیقا با اسم به دنبال شما بگردند یا از طریق هشتگ­هایی که مربوط به کسب و کار یا مکان شماست، جستجو کنند.
به هر صورت، پیدا نکردن شما تجربه بدی خواهد بود.
حتی اگر برنامه ندارید خیلی در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، بهترین کار این است که حساب کاربری بسازید که حداقل اسم تجاری، اطلاعات تماس و تعدادی پست برای نشان دادن برند شما داشته باشد.
در هر صورت قطعا دوست ندارید که وقتی نام برند شمارا در اینستاگرام جستجو می­کنند هیچ نتیجه­ ای نشان ندهد و یا حتی بدتر از این حالت، مشتریان را به سمت رقیب شما ببرد.

۲- نقش سیگنال اعتماد دارد

داشتن اینستاگرام برای کسب و کار مخصوصا حساب کاربری که تأیید شده باشد، سیگنال دیگری برای کسب و کار شماست و نشان دهنده ­ی این است که معتبر، واقعی و فعالیتی شفاف و واضح دارید.
در صورتی هم که منحصرا کسب و کار آنلاین دارید، باز هم داشتن حساب کاربری شبکه اجتماعی که در آن مشتریان بتوانند با کسب و کار شما آشنا شوند بسیار ارزشمند است.

۳- مشتریان و کاربرانتان می­توانند شما را تگ کنند

حالتی را فرض کنید که خدمات فوق العاده­ای را به یک مشتری عرضه کرده­اید یا یک مشتری بخاطر محصولی که به تازگی از شما خریداری کرده بسیار خوشحال است.
احتمال اینکه این افراد به اینستاگرام مراجعه کرده تا استوری آن را به اشتراک بگذارند بسیار زیاد است و قطعا نظرات مثبت و تشویق کننده آنها بسیار ارزشمند خواهد بود.
اما نکته اینجاست که اگر از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده نکرده باشید یعنی حساب کاربری ایجاد نکرده باشید، امکان اینکه مشتریان بتوانند شما را تگ کنند اصلا وجود نداشته و شانس بزرگی را از دست می­دهید.

۴- میتوانید تگ کنید و محصولات خود را بفروشید

اگر فروشنده محصولات هستید، اینکه بتوانید تصاویر و ویدیوهایی که مستقیما به محصولات شما لینک هستند را به اشتراک بگذارید، موفقیت بزرگی است و این فقط با داشتن حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار امکان پذیر است.
برای اینکه از این ویژگی نیز استفاده کنید، باید کاتالوگ محصولات را از صفحه فیسبوک بسازید (جایی که اینستاگرام اطلاعات محصول را از آن استخراج می­کند).

۵- متصل کردن به سایت خود

فقط محصولات نیستند که می­توانید با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار نشان دهید، بلکه گزارشات دقیق خود، اینفوگرافی­ ها، پست­های وبلاگ و هر محتوایی که روی وب سایت خود پست می­کنید نیز قابلیت به نمایش گذاشتن در حساب کاربری اینستاگرام را دارند.
اینستاگرام پلتفرمی بیشتر از یک کانال اجتماعی است که در آن میتوانید کاری کنید که بازدید سایت شما هم زیاد شود.
شما می­توانید قابلیت به اشتراک گذاری روی فیسبوک یا توئیتر را هم در اینستاگرام فعال کنید یا اینکه از داشبورد اجتماعی استفاده کنید که به شما امکان پست همان متن را تنها با چند کلیک در کانال­های اجتماعی مختلف می­دهد.

راه اندازی حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار، روشی ساده ولی بسیار حیاتی

۶- مدیریت اعتبار آنلاین

وقتی صحبت از مدیریت اعتبار آنلاین و بهینه سازی موتور جستجو برای نام برند شما می­شود، داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار یک امر ضروری است.
شهرت آنلاین شما برای کسب و کارتان بسیار حیاتی است و به همین دلیل، باید در مورد چیزی که موقع سرچ مشتریان در مورد کسب و کار یا نام برند شما نشان داده می­شود هوشیار باشید.
علاوه بر وب سایت، کانال­های شبکه اجتماعی شما نیز معمولا در صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر می­شوند.
به همین دلیل حتی اگر قصد ندارید زیاد روی شبکه ­های اجتماعی مختلف فعالیت داشته باشید، بهترین کار این است حساب کاربری برای کسب و کار روی تمامی شبکه ­های اجتماعی با نام برند خود درست کنید.
هدف از این کار این است که صفحه نتایج موتور جستجو را تا حد امکان با ساخت پروفایل ­ها و محتوایی که مشتریان را به سمت برند شما سوق می­دهد، کنترل کنید.
با این کار، در صورتی هم که بازخورد عمومی آنلاین بدی دریافت کنید، وب سایت و حساب­ کاربری شبکه­ های اجتماعی این فرصت را دارند که در رتبه ­ای بالاتر و بهتر از محتواهای با بازخورد منفی قرار بگیرند.

۷- رقیبان شما در اینستاگرام هستند

در صورتی که حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار نداشته باشید و رقیبان شما ساخته باشند، به طور حتم به آنها یک برگ بنده داده ­اید.
در صورتی که سردرگم هستید که چه محتوایی را در اینستاگرام پست کنید، نگاه کنید که رقیبان شما چه کار می­کنند.
این کار به شما کلی ایده خواهد داد که چه کار می­توانید بکنید و چه چیزی پست کنید.

۸- نتورکینگ

اینستاگرام ابزار نتورکینگ هم هست.
شما می­توانید کسب و کارها یا افرادی که هم عقیده و هم نظر با شما هستند را لایک کرده، برای پست آنها کامنت بگذارید و پیام بفرستید و در طی زمان با ارتباطات هدفمند، ارتباط کاری خوبی تشکیل دهید.
با این کار حتی اگر بخواهید در دنیای واقعی نیز به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید یا اینکه در یک رویداد با آنها برخورد داشته باشید، در صورتی که حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار خود از قبل ایجاد کرده باشید، پایه کار را گذاشته­ اید.

۹- توانایی جذب توانایی و استعداد خاص را دارید

هر زمان که افراد قصد همکاری داشته باشند یا برای یک شرکت جدید فکر همکاری داشته باشند، می­خواهند بدانند که چطوری است.
به آنها یک نگاه گذرا و مشخصی از لحظات کار در شرکت از طریق اینستاگرام یا کلا هر شبکه اجتماعی دیگر بدهید چرا که برای نشان دادن فرهنگ شرکت خود شیوه فوق العاده­ای است

۱۰. با آخرین ترندها به روز باشید

با اینستاگرام، روندهای مد به سرعت در حال تغییر هستند. میم‌ها یک شبه منفجر می‌شوند. اگر در اینستاگرام نیستید، برند شما یا به طور کامل میم ها و ترندها را از دست می دهد و یا با یک هفته دیرتر در مورد آن مطلع می شود.

با شناسایی ترندها و اقدام سریع بر روی آن قبل از دیگران، از رقبا جلوتر باشید.

۱۱. پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید

حتی اگر مصرف کننده هدف شما در اینستاگرام نباشد فرزندان، اقوام و دوستان آنها ممکن است باشند.

فرض کنید در حال فروش خدمات یا محصولی هستید که به مصرف کننده هدف خاصی ارائه می دهد. دیگرانی که خارج از هدف شما هستند ممکن است با برند شما برخورد کنند و آن را به افرادی در جایگاه هدف شما که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند توصیه کنند.

تبلیغات دهان به دهان می تواند به برند شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را از طریق ارجاع از دوستان و خانواده به دست آورد.

۱۲. در کسب و کار اینستاگرامی وایرال و معروف شوید

اگر برند شما هنوز شناخته شده نیست، اینستاگرام فرصت بزرگی است تا برند شما در فضای مجازی و معروف شود. ریلزها، IGTV و محتوای ویدیویی اغلب به راحتی وایرال می شوند.

همیشه برای وایرال شدن نیازی به فالوورهای زیاد ندارید. شما زمانی که محتوای منحصر به فرد داشته باشید وایرال می شوید.
برند شما این شانس را دارد که در اینستاگرام وایرال شود. این به معنای مشتریان بیشتر، آگاهی از برند و رشد است.

با این وجود موفقیت در اینستاگرام چندان آسان نیست. شما باید یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی محتوای اینستاگرام کامل بسازید و صفحه اینستاگرام خود را به خوبی مدیریت کنید
با تولید و مدیریت صحیح محتوا در اینستاگرام مطمئناً برند شما در اینستاگرام به خوبی عمل و رشد خواهد کرد.

مدیریت پیج اینستاگرام

سرویس مدیریت پیج اینستاگرام

هر آنچه برای یک ارائه حرفه ای در اینستاگرام به آن نیاز دارید را با سرویس حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهیم.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آریو تمام تجربه و تخصص خود را به کار گرفته ایم که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آریو با چیندن استراتژی های پیشرفته و حرفه ای بر اساس جدیدترین متد های تبلیغاتی و جدید جهان برای پیج اینستاگرامی شما آماده به چالش کشیدن توانایی های خود برای رشد برند و کسب و کار شما هستیم.

شما نیاز دارید که نسبت به رقبای خود متمایز شوید، اما چه چیزی شما را متمیاز خواهد کرد؟

یک پیج حرفه ای علاوه بر تولید محتوای مستمر باید بروی استراتژی های فروش خود و همچنین کیفیت محتوا نیز تمرکز کافی داشته باشد.

پیج اینستاگرامی شما در صورتی که محتوای حرفه ای داشته باشد می تواند حس حرفه ای بودن برند شما را نیز به مخاطبان انتقال دهد، پس این امر بسیار مهم است که بروی کیفیت محتوای خود تمرکز نمایید.

خدماتی همچون عکاسی صنعتی از محصولات، فیلم برداری و ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی تمپلیت پیج، طراحی پست و استوری ها، کپشن نویسی و هشتگ گذاری و تولید محتوای حرفه ای، اینفلوئنسر مارکتینگ، طراحی مسابقات و …

جهت اطلاع بیشتر از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت اینجا کلیک کنید!

1 نظر

از خدمات فوق العاده شما به کسب و کار ما مچکریم.
آریو بهترین در تمام ادوار

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برچسب‌ها

آموزش ادمین اینستاگرام آموزش تولید محتوا در اینستاگرام آموزش مدیریت پیج اینستاگرام آژانس تولید محتوا آژانس دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام ادمین اختصاصی اینستاگرام ادمین اینستاگرام استخدام ادمین اینستاگرام دیوار استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری بزرگترین پیج های اینستاگرام ایران بهترین ادمین های اینستاگرام تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام تولید محتوا تولید محتوا برای پیج املاک تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام خدمات مدیریت پیج اینستاگرام دوره تولید محتوا دیجیتال مارکتینگ املاک رشد سریع پیج اینستاگرام شرکت های مدیریت پیج اینستاگرام قیمت ادمین اینستاگرام قیمت مدیریت پیج اینستاگرام مدیر اینستاگرام مدیریت پیج مدیریت پیج اینستاگرام مشاوره اینستاگرام مارکتینگ مشاوره بازاریابی اینترنتی در مشهد مشاوره تبلیغاتی رایگان مشاوره رایگان اینستاگرام پکیج ادمین اینستاگرام پکیج اینستاگرام پکیج تبلیغات اینستاگرام پکیج تبلیغاتی اینستاگرام پکیج خدمات اینستاگرام پکیج مدیریت اینستاگرام پکیج مدیریت پیج اینستاگرام پکیج های اینستاگرام
بالا